Darmowa dostawa od 150 zł !!

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW „COOKIES”

SKLEPU INTERNETOWEGO

dbdom.pl

 

 

 

Niniejszy dokument reguluje Politykę prywatności i plików „cookies” sklepu internetowego prowadzonego w domenie dbdom.pl (zwanym dalej Sklepem). Firma Handlowa Janusz Drab (zwany dalej Sprzedawcą) dochowuje wszelkiej należytej staranności w celu poszanowania prywatności Klientów Sklepu.

 

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych zawartych w sklepie internetowym dbdom.pl jest Firma Handlowa Janusz Drab, zarejestrowany w  Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerami, NIP 9690228658 oraz  REGON  121123358.

 

Dane osobowe

Klientów korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu prosimy o dobrowolne podanie danych osobowych. Administrator przetwarza pozyskane dane na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych. Dane zostają zebrane w szczególności w celu realizacji umowy oraz świadczenia usług na rzecz osób których dotyczą.

 

Administrator przetwarza dane osobowe Klientów sklepu internetowego dbdom.pl w następujących zbiorach:

Nazwa zbioru

Zakres przetwarzanych danych

Cel przetwarzania

Zbiór danych osobowych Klientów

·         imię i nazwisko

·         firma przedsiębiorcy

·         adres zamieszkania

·         adres siedziby

·         adres dostawy

·         numer telefonu

·         adres e-mail

·         NIP

·         numer konta bankowego

·         numer zamówienia

Realizacja umowy zawartej z Klientem.

Zbiór danych osobowych Klientów, którzy złożyli reklamacje

·         imię i nazwisko

·         firma przedsiębiorcy

·         adres zamieszkania

·         adres siedziby

·         adres dostawy

·         numer telefonu

·         adres e-mail

·         NIP

·         numer konta bankowego

·         numer zamówienia

·         numer reklamacji

Prowadzenie postępowań związanych z reklamacją.

Zbiór danych osób korzystających z usługi „Newsletter”

·         imię i nazwisko

·         adres e-mail

Przesyłanie newslettera.

Zbiór danych osób korzystających z formularzy kontaktowych

·         imię i nazwisko

·         adres e-mail

·         numer telefonu

Umożliwienie kontaktu ze Sprzedawcą osobom, które zainteresowane są oferowanymi produktami lub usługami.

Zbiór danych osób, które wystawiły opinie o oferowanych produktach

·         imię i nazwisko

 

Umożliwienie Klientom wystawnie opinii dotyczących zakupionych w sklepie produktów.

Zbiór danych osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych

·         imię i nazwisko

·         adres e-mail

·         numer telefonu

Przesłanie przez Sprzedawcę informacji handlowych.

 

 

 

 

Sprzedawca nie udostępnia zebranych danych podmiotom trzecim.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych może być cofnięta w każdej chwili.

 

Administrator danych osobowych dochowuje szczególnej i należytej staranności w celu ochrony praw Klientów, których dane podlegają przetwarzaniu, a w szczególności zapewnia, aby dane te były:

  • przetwarzane zgodnie z prawem,
  • zbierane dla oznaczonych w niniejszym dokumencie i zgodnych z prawem celów,
  • nie poddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z powyższymi celami,
  • merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
  • odpowiednio zabezpieczone,
  • przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

 

Administrator danych osobowych zastrzega, iż zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Klientów, których danymi administruje, innym firmom w celu prawidłowego wykonania przez te firmy czynności związanych z dostarczeniem produktów, hostingiem, administracją, utrzymywaniem oraz zarządzaniem Sklepem, a także z dochodzeniem roszczeń oraz wyjaśnieniem okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną.

 

Uprawnienia Klienta

Klientom przysługuje prawo kontroli przetwarzania danych, które ich dotyczą, zawartych w zbiorach danych Sprzedawcy. Jest to zwłaszcza prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.

 

Dane osobowe podane przez Klienta w czasie rejestracji mogą być przez niego samodzielnie edytowane i usuwane w zakładce „Konto Klienta”.  Klientowi przysługuje prawo zakończenia w każdej chwili korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną, w tym prowadzenia Konta Klienta oraz usługi Newsletter.  Klienci mogą również skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wykonania przysługującego im prawa dostępu, modyfikacji i usunięcia danych bądź w celu sprzeciwienia się ich przetwarzaniu, za pośrednictwem Danych Kontaktowych Sprzedawcy udostępnionych na stronie internetowej, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej: janusz6a@gmail.com.

 

Dzienniki systemowe

To wewnętrzne dzienniki zdarzeń serwera Sklepu, automatycznie zapisujące żądania stron wysyłane, gdy Klienci odwiedzają jego witryny. Dzienniki systemowe zawierają żądanie strony wysłane przez Klienta, adres IP, typ przeglądarki, język przeglądarki, datę i godzinę żądania oraz co najmniej jeden plik „cookie”, który może jednoznacznie identyfikować przeglądarkę Klienta.

 

Pliki „cookies”

To niewielkie pliki zawierające ciąg znaków, które są wysyłane i zapisywane na urządzeniu końcowym (np. komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie) używanym przez Klienta podczas odwiedzania przez niego Sklepu. Informacje te przesyłane są do schowka używanej przeglądarki, która wysyła je z powrotem przy następnych wejściach na stronę internetową. Pliki „cookies” zawierają informacje niezbędne do prawidłowego korzystania ze Sklepu internetowego dbdom.pl. Najczęściej zawierają one nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

 

Pliki te pozwalają na rozpoznanie urządzenia Klienta i wyświetlenie strony internetowej Sklepu dostosowanej do jego indywidualnych oczekiwań, przez co korzystanie ze stron staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Dzięki zapisaniu tych plików na urządzeniu Klienta możliwe jest m. in. zapamiętanie danych logowania, utrzymywanie sesji po zalogowaniu, zapamiętanie towarów dodanych przez Klienta do Koszyka czy dostosowanie strony do preferencji Klienta, takich jak np. rozmieszczenie treści, język czy jej kolor.

 

Jakie pliki „cookies” są wykorzystywane?

Na stronie internetowej dbdom.pl używane są głównie trzy kategorie plików „cookies”:

  • Pliki niezbędne – pliki te umożliwiają prawidłowe działanie Sklepu oraz funkcjonalności, z których Klient chce skorzystać, np. uwierzytelniające pliki cookies. Bez ich zapisania na urządzeniu Klienta korzystanie ze Sklepu jest niemożliwe.
  • Pliki funkcjonalne – pliki umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Klienta ustawień i dostosowanie ich do jego potrzeb, np. w zakresie wybranego języka, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej. Pozwalają one Sprzedawcy na poprawę funkcjonalności i wydajności strony.
  • Pliki biznesowe – do tej kategorii należą np. cookies reklamowe. Umożliwiają one realizację modelu biznesowego. Ich zablokowanie może obniżyć poziom świadczenia usług ze względu na brak możliwości realizacji przez Sprzedawcę przychodów subsydiujących działanie Sklepu, jednak nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności strony.

 

 

Zarządzanie plikami „cookies”

Najczęściej ustawienia przeglądarki domyślnie dopuszczają umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Jeżeli Klient nie zgadza się na zapisywanie tych plików, konieczna jest odpowiednia zmiana ustawień przeglądarki internetowej. Możliwe jest wyłączenie zapisywania plików „cookies” dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki lub dla konkretnej witryny, a także ich usuwanie. Sposób zarządzania plikami „cookies” zależy od używanego oprogramowania, dlatego szczegółowe informacje o możliwości i sposobach ich obsługi Klient znajdzie w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej, z której korzysta w celu połączenia ze stroną Sklepu.

Zgoda na przetwarzanie plików „cookies” jest dobrowolna. Należy jednak pamiętać, że ograniczenia w ich stosowaniu mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z usług oferowanych na stronie internetowej Sklepu.

 

Gromadzenie danych

Dane gromadzone w dziennikach systemowych są wykorzystywane przez Sprzedawcę przez czas nieokreślony wyłącznie w celu administrowania Sklepem. Nie są one przekazywane na rzecz podmiotów trzecich, z wyłączeniem okoliczności opisanych w niniejszym dokumencie.

 

W związku z korzystaniem ze Sklepu przez Klientów, w sposób automatyczny możemy zbierać i zapisywać w dziennikach serwerów szczegóły techniczne dotyczące sposobu korzystania z usług, przesłane przez Klienta żądania związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, adres IP oraz dane techniczne o działaniu Sklepu w związku z czynnościami dokonywanymi przez Klienta, w szczególności informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną. Możemy również zbierać informacje, celem przechowywania ich lokalnie na urządzeniu Klienta, korzystając z mechanizmu pamięci przeglądarki.

 

W trakcie świadczenia usług na rzecz Klientów, stosujemy profesjonalne technologie do gromadzenia i zapisywania informacji, takie jak pliki „cookie”. Dostęp do danych „cookie” może posiadać również firma Google za pośrednictwem narzędzi Google Analytics oraz Google Adwords, w celu sporządzenia statystyk ruchu oraz skuteczności kampanii promocyjnych realizowanych przez Sprzedawcę za pomocą wyżej wymienionych narzędzi.

 

Dane zgromadzone w Sklepie przechowywane są na zewnętrznych bezpiecznych i profesjonalnych serwerach, na podstawie umów zawartych przez Sprzedawcę. Sprzedawca dochowuje należytych środków ostrożności, celem zabezpieczenia danych osobowych Klientów przed dostępem osób nieuprawnionych, zniszczeniem, ujawnieniem oraz bezprawnym wykorzystaniem. Do przetwarzania danych Klientów Sklepu uprawnieni są wyłącznie sami Klienci, Sprzedawca.

 

Inne

Sklep może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Nie ponosimy odpowiedzialności za obowiązujące na tych stronach zasady przestrzegania polityki prywatności. Zalecamy zapoznania się z polityką prywatności tych stron po wejściu na nie.

 

Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany Polityki prywatności i plików „cookies”.